شماره های تماس

۰۲۱۶۵۶۲۶۵۲۴ و ۰۹۱۲۷۶۹۶۷۹۶

نشانی

تهران ، شهریار ، صباشهر، خیابان نیرو هوایی ، نبش ستاری۲

مقالات

مجله اینترنتی املاک کوو

سن ساختمان چه اهمیتی دارد

سن ساختمان چه اهمیتی دارد ؟

سن ساختمان

قبل از خرید حتما دقت کنید…

سن ساختمان: همانطور که از عنوان مقاله مشخص است، قطعاً سن خانه در هر کاری که مربوط به ساختمان است بی‌تأثیر نیست. خانه هم مانند انسان سن دارند و باید عملیاتی که بر روی آنها انجام می‌شود مناسب سن آن ساختمان باشد. سن سندی ساختمان هم با قدمت واقعی خانه ممکن است تفاوتی داشته باشد.

مثلا: هنگام خرید خانه، اجاره یا رهن، هنگام کوبیدن خانه و بازسازی آن و هنگام وام گرفتن برای خرید خانه قدمت ملکی که انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت دارد. پس بهتر است قبل از خرید خانه مورد نظر سن بنا را حساب کنید و مزایی که می‌توانید توسط این بنا کسب کنید را بشناسید.

بعضی بناها به خاطر قدمت و سن بالای بنا از مزایای خوبی بی بهره هستند و به همین خاطر قشر خاصی از مردم آن ساختمان‌ها را انتخاب نمی‌کنند. مثلا بناهایی با سن بالا برای زوج‌های جوان گزینه خوب و مناسبی نسیت. چون با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور زوج‌های جوان اغلب با گرفتن وام مسکن، صاحب خانه می‌شوند.

در حالی که خانه انتخابی آن‌ها دارای قدمت بالایی باشد امکان دریافت وام از سمت بانک مسکن برای آن‌ها وجود ندارد و باید از جیب خود یا سرمایه خود برای خرید منزل استفاده کنند. همین عامل باعث شده که بعضی از زوج های جوان امروزه از داشتن یک خانه مستقل و برای خود ناکام بمانند. باید گفت که وام مسکن هم فقط به خانه‌هایی تعلق می‌گیرد که دارای سند هستند و خانه‌هایی که فقط دارای قولنامه هستند مشمول دریافت وام نمی‌شوند.

درضمن سن سند خانه نیز با سن واقعی ساختمان ممکن است تفاوتی داشته باشد. که اغلب سن واقعی ساختمان در اکثر موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد. سن واقعی را می‌توان از سند قطعی ملک فهمید. سند قطعی ملک اغلب این اطلاعات را دارد.

مشخص کردن سن ساختمان چه کاربردی دارد؟

سن ملک که ما خریداری می‌کنید یا در آن زندگی می‌کنید بسیار حائز اهمیت است.

یکی از دلیلایل اهمیت سن ساختمان اول در هنگام خرید آن است.

قطعاً یک خانه نوساز قیمت بالایی نسبت به خانه 10 سال ساخت و همچنین یک خانه 10 سال ساخت قیمت بیشتری نسبت به خانه 20 سال ساخت دارد.
پس متوجه شدیم که سن ساختمان بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

مرحله دوم هنگامی که شما قصد خریداری یک واحد را دارید و به میزان کامل پول جهت خرید ندارید باید از وام مسکن استفاده کنید.

وام مسکن یک کمک هزینه به افرادی است که توسط بانک مسکن به چند روش انجام می‌ شود:

صندوق پس‌انداز یکم

صندوق پس‌انداز مسکن

اوراق ممتاز وام مسکن

حساب پس‌انداز مسکن جوانان

اوراق ممتاز استفاده از تسهیلات مسکن توأم با حساب‌های مذکور

توجه داشته باشید منظور از کسانی که شامل مسکن می‌شوند زوج‌هایی است که برای اولین بار می‌خواهند صاحب خانه شوند و برای این کار هر نفر مبلغی را به مدت یک سال در بانک مسکن قرار داده‌اند فقط امکان خرید ملکی را دارند که قدمت کمتر از 15 سال داشته باشند.

روش اوراق ممتاز میزان مبلغ وام متغیر خواهد بود. وام مسکن اولی‌ها نیازمند سپرده می باشد که باید یک سال در بانک امانت بماند. اما وام با اوراق به این شکل نیست بلکه شما با خریداری اوراق می‌توانید از وام مسکن استفاده کنید. بر حسب سن سندی ساختمان میزان وام اوراق نیز متغیر خواهد بود مثلا: در یکی از مناطق تهران مثل منطقه 5 تهران شرایط به صورت زیر می باشد.

خانه‌هایی با قدمت کمتر از 15 سال در صورت ارزش مالی بالا شامل 120 میلیون تومان وام اوراق می‌شود.
خانه‌هایی با قدمت بین 15 سال الی 20 سال در صورت ارزش مالی بالا شامل 80 میلیون تومان وام اوراق می‌شوند.
و در نهایت خانه‌هایی که قدمتی بیش از 20 سال دارند فقط می‌توانند مبلغ 55 میلیون تومان را به عنوان کمک هزینه از وام مسکن وام بگیرند.

پایه و مبنای محاسبه سن ساختمان چه چیز هایی است

امروزه بزرگ‌ترین اختلافی که بین فروشندگان و خریداران ساختمان وجود دارد همین سن ساختمان است. قبل از آن که اقدام به خرید خانه بکنید توصیه ما به شما مطالعه دقیق اطلاعاتی در مورد سن ساختمان است. پس لطفاً دقت نمایید.

سن واقعی ملک

با توجه به نظر کارشناسان، سن واقعی یک ساختمان در اصل با اولین پی ریزی و تشکیل فونداسیون آغاز می شود و مبنای محاسبه قدمت واقعی ساختمان تاریخ صدور جواز یا پروانه ساختمانی است.

پایه و مبنای مبلغ وام از سوی بانک‌ها جهت کمک هزینه خرید مسکن در اصل همان سن واقعی ساختمان است.

قدمت بهره برداری ساختمان

سن بهره برداری خانه از زمانی شروع می‌شود که نصب انشعابات و امکان سکونت دریک واحد ساختمانی شکل میگیرد و رایج‌ترین مبنای محاسبه از زمان تاریخ نصب کنتورها می باشد.

سن سندی ساختمان

قدمت واقعی ساختمان از تاریخ صدور جواز یا پروانه ساختمانی محاسبه می‌شود، سن سندی خانه از زمان دریافت پایان کار، صورت مجلس تفکیکی و سند قطعی ملک محاسبه می‌شود و سن بهره‌برداری ساختمان از زمان تهیه اسناد و مدارک قانونی ساختمان مانند پایان‌کار، صورت مجلس تفکیکی و سند قطعی ملک محاسبه می‌شود.

حال هریک از موارد بالا در چه زمینه ای کاربرد دارند

عمر مفید ساختمان‌ها در ایران کوتاه است و حدود 30 سال تعیین شده است. محاسبه عمر واقعی ساختمان، به شما کمک خواهد کرد هنگام خرید خانه تصمیم درست را بگیرید. و اینکه در مورد بالاتر گفتیم که سن واقعی ملک در میزان مبلغی که می‌خواهید به عنوان کمک هزینه از بانک دریافت کنید بی تاثیر نخواهد بود.
سن بهره برداری و سن سندی ملک یک مبنای قطعی جهت قیمت گذاری خانه از طرف فروشنده به خریداران است.

توجه کنید که حتما هنگام خرید خانه از فروشنده بخواهید یک کپی از پروانه ساخت خانه و بررسی تاریخ آن با نصب انشعابات را در اختیار شما بگذارد و مشاهده و بررسی کنید. بهتر است اختلاف زمانی بین این دو تاریخ کم باشد.

 

باغ ویلا های شهریار

باغ ویلا های شهریار

باغ ویــــلا های شـــهریــــار

باغ ویلا های شهریار

باغ ویلا های شهریار: ازگذشته، شهریار با گوجه سبز و زردآلوهای بی نظیرش و آب و هوای پاکیزه اش معروف بود.

اما امروزه با ویلاهای لاکچری و مدرنش معروف شده است.

البته هوای پاک و دلپذیرش که جای خود دارد،نگین غرب شهریار… معرکه است.

باغ ویلا های شهریار

شهریار از شهرهای نزدیک تهران است که در ده سال گذشته با وجود ویلاهای لاکچری و سر سبز بسیار در بین مردم شناخته شده است.

از زمانی که این منطقه مورد استقبال چشمگیری از سوی گردشگران قرار گرفت، پیشرفت زیادی در در زمینه ی ساخت کرده است.

این روزها کسانی که ساکن شهر بزرگ تهران و استان البرز هستند، برای تعطیلات آخر هفته خود و مسافرتی کوتاه این مقصد گردشگری زیبا را انتخاب می کنند.

می توانید به همراه دوستان یا خانواده یکی از این ویلاهای لاکچری را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. هدف املاک کوو، رفاه حال تمامی اقشار جامعه است، به این صورت تمامی ویلاها را در شهریار با قیمتی ارزان و به صرفه برای مشتریان نمایش می دهیم.

تمام این موارد را در مورد خرید ویلا در شهریار برای شما گفتیم تا بگوییم مهم ترین و پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری شهریار، همین باغ ویلاها هستند.و این که یکی دو روزی را به دور از دغدغه های کار و زندگی و از همه مهم تر به دور از آلودگی به تفریح و شادمانی بپردازید، این حق شماست.

خرید باغ ویلا های شهریار

همان طور که گفتیم، باغ ویلاهای شهریار محلی مناسب برای تفریحات آخر هفته با دوستان و یا برگزاری مراسم و جشن های شما عزیزان است. با خرید ویلا در شهریار می توانید هم از هوای پاک و تمیز این منطقه استفاده کنید هم از سرمایه گذاری که کرده اید آسوده خاطر باشید .

با ارزان ترین قیمت ها از سایت املاک کوو، گزینه ی مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.

آشنایی با شهریار

 باغ ویلا های شهریار
شهریار

این منطقه طی دهه ی گذشته نشان داده که شرایط خوبی در جذب گردشگر برای ارتقا دارد.

دلایل بسیارزیادی برای این ادعا وجود دارد مثلا: وجود باغ های بسیار و سر سبز، فاصله کم آن با تهران، آب و هوای مطلوب و مناسب، مسیرهای دسترسی گوناگون و مناسب، وجود گونه های گیاهی و جانوری خاص و آثار فرهنگی و تاریخی با ارزش در شهریار می باشد.

لازم به ذکر است که، شهریار به چند منطقه سر سبز تقسیم می شود که عبارت اند از: فردوس، سعیدآباد، قائم آباد، رزکان، مویز و جوقین که هر کدام قسمتی از جاذبه های دیدنی شهریار به حساب می آیند.

دشت شقایق شهریار

دشت شقایق با دارا بودن طبیعتی ناب و بکر فوق العاده زیباست، از دیگر جاذبه های گردشگری شهریار این دشت نیز به شمار می رود.

دشتی سر سبز و گسترده، پوشیده از گل های شقایق و چشم اندازهای وصف نشدنی

واحساسی به یاد ماندنی از طبیعتگردی را درون شما زنده می کند.

این دشت در دامنه جنوبی کوه های جارو و از کمیاب ترین دشت های شقایق در دنیا محسوب می شود.

 باغ ویلا های شهریار
دشت شقایق

در اردیبهشت ماه، قرمزی این گل های شقایق که بر سرتاسر این دشت سایه گسترانده، چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. وسعت این دشت بالغ بر 500 هکتار است.

این دشت در فاصله ی 40 کیلومتری از غرب شهریار و 24 کیلومتری از صفادشت قرار دارد.

علاوه بر دشت شقایق در این محل ، قنات آب ها طبیعی و آثار کهن

و تاریخی زیادی در این مجموعه وجود دارد که هر کدام به تنهایی زیبایی ها و جلوه ی خاص خود را به همراه دارد.

 

نکات مهم در خرید آپارتمان

نکات مهم در خرید آپارتمان

چه نکات مهمی را در خرید آپارتمان باید رعایت کنیم

نکات مهم در خرید آپارتمان

نکات مهم در خرید آپارتمان:

1_ آپارتمان و یا زمین هایی که در کنار اتوبان ها و خیابان های اصلی قرار دارند، با آلودگی صوتی زیادی روبرو هستند. و از همه مهم تر زمین هایی که در این موقعیت قرار دارند، آینده خوبی ندارند.

2_ محل پارکینگ خودرو باید مناسب باشد اگر جای بادی باشد هر بار برای پارک ماشین به دردسر می افتید.پارکینگ هایی که به صورت پشت هم پارک می کنند از بدترین پارکینگ ها هستند.چون اگر پارکینگ شما در جلو واقع شده باشد هر بار برای خراج شدن باید از صاحب پارکینگ پشت بخواهید تا ماشین خود را جابجا کند و برعکس .در کل آرامش شما را بر هم میزند.

3_وضعیت مشاعات یک ساختمان، فرهنگ آن ساختمان را نشان می دهد، پیش از خرید خانه این مورد را بررسی کنید.

4_ یکی از نکات مهم که در خرید آپارتمان باید توجه کنید این است که خانه ای را انتخاب کنید که ورودی پارکینگ تا حد امکان شیب نداشته باشد. خروج از پارکینگ های شیب دار در روزهای برفی تقریبا غیر ممکن است.

5_ یکی از نکات مهم در خرید و فروش خانه که اهمیت زیادی دارد این است که درب ورودی واحد ها رو به روی هم باز نشود تا حریم شخصی شما به طور کامل رعایت شود.

6_ بهتر است واحدی را بخرید که در طبقه ی بالا باشد چون سرصدا در طبقات پایینی بیشتر است.

7_ مورد دیگری که هنگام خرید ملک باید توجه کرد معماری داخلی واحد که شامل آشپزخانه، حال، پذیرایی و … است. همچنین روشنایی و نورگیری خانه هم از جمله موارد پر اهمیت است. ملکی که نورگیری مناسبی داشته باشد، بسیار دلباز است. البته خیلی از افراد خانه های تاریک را بیشتر ترجیح می دهند.

8_ توجه کنید هر چه قدر عرض راه پله بیشتر باشد، به ویژگی آن خانه می افزاید. چون باعث میشود اسباب کشی راحت تر صورت بگیرد.

9_ دسترسی خانه به مرکز خرید و نانوایی راحت باشد و بهتر است خانه در نزدیکی آن ها باشد.

10_ اگر آپارتمان پارکینگ اضافی و یا مهمان وجود داشته باشد، به مزیت های خانه می افزاید.

چه چیزهایی باید برای ما اهمیت داشته باشد

11_ همه ی آپارتمان ها یا خانه ها باید بالکن داشته باشد. این یکی از مواردی است که روز به روز به اهمیت آن اضافه می شود. چون خیلی از افراد مایل هستند لباس هایشان را در محیطی خارج از خانه خشک کنند و یا اینکه فضای بیرون را تماشا کنند.

12_ نمای ساختمان، قشنگی و شیک بودن خانه را دو برابر می کند. چون اولین چیزی است که همیشه به چشم می آید. پس توجه کنید که کیفیت نمای ساختمان هم اهمیت زیادی دارد.

13_ قبل از خرید خانه به نکات ایمنی انشعابات و تاسیسات آب، برق وگاز ساختمان دقت کنید.

14_ ساختمان باید عایق حرارتی ، صوتی و رطوبتی باشد. در غیر این صورت با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.

15_ قبل از خرید خانه کیفیت و فشار آب و برق از جمله موارد مهمی است که حتما باید بررسی شود.

16_ انباری نیز جز مزیت هایی است که یک خانه می تواند داشته باشد.نکات مهم در خرید آپارتمان

17_ حتما سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان را از نظر کیفیت بررسی کنید.

18_ روش دفع زباله مانند سرایداری یا شوتینگ می تواند امتیازات خانه را کامل کند.

19_ سعی کنید خانه ای را خریداری کنید که هر طبقه آن کم ترین تعداد واحد را داشته باشد.

20_ به حجم ترافیک محل خانه دقت کنید. اگر مکانی که خانه در آن واقع شده است پر ترافیک باشد، همیشه برای دسترسی به خانه عذاب می کشید.

نکات مهم در خرید آپارتمان :مزایا و معایب را تشخیص دهید

21_ جالب است بدانید خانه ای که در برج ها و مجتمع های مسکونی واقع شده است نیز مزایا و معایب خود را دارد.

22_ اگر ساختمان مد نظرتان در همسایگی مدارس، کلانتری ها، ساختمان های دولتی، نهاد ها، ساختمان پزشکان، بیمارستان ها، شرکت ها، هتل ها، مجتمع تجاری و … باشد، از خرید این خانه خودداری کنید چون یک عیب بزرگ است

23_ پهنای کوچه ای که ساختمان در آن واقع شده است اهمیت زیادی دارد و بدانیم هر چه عرض کوچه بیشتر باشد بتر است

24_ دسترسی به خیابان و اتوبان های اصلی را مد نظر قرار دهید. بدانید خانه ای که در انتهای یک کوچه بلند قرار دارد، قطعا مورد مناسبی نخواهد بود.

25_ دقت کنید ایمنی ساختمان را در برابر آتش سوزی بررسی کنید. مجهز بودن ساختمان در این زمینه الزامی می باشد.

26_ عرض درب ورودی بهتر از حداقل 110 سانتی متر باشد

27_ خیلی خوب است اگر ساختمان مورد نظر کنتور های آب و گاز جدا داشته باشد این یکی از بهترین خانه هایی است که می توانید خریداری کنید.

28_ همچنین امنیت محله از موارد دیگری است که باید درباره آن تحقیق کنید. همچنین شخصیت همسایه های ساختمان هم اهمیت بالایی دارد.

29_ سعی کنید خانه ای را که در محدوده طرح ترافیک یا زوج و فرد قرار دارد را خریداری نکنید. این مورد همیشه باعث آزار شما خواهد شد.

30_ مقدار شارژ ماهیانه ساختمان را حتما قبل از خرید بپرسید.

نکات مهم در خرید آپارتمان : چه چیزهایی را ارزیابی و بررسی کنیم

31_ سن ساختمان را ارزیابی کنید. هرچه خانه نوساز تر باشد، قطعا بهتر است. خانه های قدیمی با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد.

32_ توجه کنید و بدانید که قیمت خانه های تعاونی ساز بدون سند یعنی: (قل نامه ای)، حداقل 20 درصد نسبت به خانه های دیگر که سند دارد پایین تر است.

33_ هیچوقت خرید و فروش خانه را خودتان انجام ندهید و برای این کار از مشاورین املاک مطمئن کمک بگیرید.

34_ مراحل پرداخت پول ملک به فروشنده باید به صورت کامل و شفاف مشخص شود.

35_ دقت کنید اگر خانه ای که می خرید وراثتی باشد، حتما باید تمام وراث مطابق با گواهی انحصار وراثت حضور داشته باشند.

36_ حتما قبل از خرید خانه نقشه گسل ها را تهیه و موقعیت ملک را بررسی کنید .

37_ بعد از پرداخت کردن هزینه کمیسیون املاک، حتما رسید را از مشاورین دریافت کنید.

38_ مام مفاد قرار دارد، به ویژه مواردی که در توضیحات مبایعه نامه توسط مشاورین املاک اضافه می شود را قبل از امضا بخوانید چون این حق طبیعی شما است.

39_ بهترین زمان خرید و فروش ملک یا آپارتمان، اوایل رونق بازار مسکن است.

40_ و در آخر اصالت سند و کارت شناسایی فروشنده را حتما بررسی کنید.

برای اطلاعات از ملک در شهریار می توانید مقالات مارا مطالعه کنید.

باغ ویلا های شهریار ، تاریخچه صباشهر در شهریار

مشاورین املاک

کارهایی که مشاورین املاک انجام می دهند

مشاورین املاک چه کارهایی انجام می دهند: بعضی ها تصور می کنند شغل املاک بسیار ساده است.

برای رفع این تفکر لیستی از وظایف مشاورین املاک برای هر بار نقل و انتقال را تهیه کردیم و در اختیار شما میگذاریم.

وظایف مشاورین املاک:

معاضدت با فروشنده برای تنظیم قیمت گذاری بر اساس ارزش ملک

چک کردن قیمتهای نهایی

تنظیم فهرست نویسی برای ارائه به متقاضیان

بازرسی جزئیات ملک، ابعاد زمین ، موقعیت ، امکانات ، تاسیسات ملک و…

اضافه کردن ملک به مخزن وبسایت‌های واسطه خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات

انجام مشاوره با صاحبان ملک برای رفع معایب احتمالی ملکمشاورین املاک

همکاری با یک عکاس تاپ برای تهیه عکس‌های حرفه‌ای از ملک

بازاریابی توسط تبلیغات اینترنتی

مذاکره در رابطه با تعمیرات ملک

هماهنگی برای بازدید مشتریان از ملک

بررسی املاک قابل مقایسه با یکدیگر، برای مشاوره بهتر به متقاضی ملک

تخمین زدن مبالغ پیشنهادی بهمراه فروشنده

مذاکره سر پیشنهادات جایگزین

گرفتن بازخورد از خریدار

ثبت کردن مبالغی که خریداران پیشنهاد می‌دهند

مذاکره برای شرایط قراردا

تسلیم نمودن تاییدیه خریدار به فروشنده ملک

مذاکره سر قیمت های پیشنهادی جایگزین

یک مدیر در املاک نیز باید به منظور عقد قرارداد اقدامات لازم و زیادی را انجام دهد مانند:

جمع آوری و بازبینی پرونده‌ های عقد قرارداد

بازبینی ضمانت نامه‌های مربوط به ملکمشاورین املاک

برنامه ریزی و برپایی جلسه بررسی نهایی

نظارت بر معاوضت کلید‌ها

بستن و کامل کردن فهرست‌ های ثبت شده داخل سامانه املاک

اخذ کردن فهرست از وبسایت واسطه‌های خرید و فروش املاک و مستغلات

انتقال مبلغ بیعانه از خریدار به فروشنده ی ملک

باید بدانیم …

یک مدیر آژانس املاک و مشاورین املاک باید همیشه خود را به روز نگه دارند. بعضی از مواردی که در قسمت پایین به آن اشاره می‌کنیم نیز کارهایی است که در لیست روزانه خود به آنها عمل می‌کند.مانند:

انتفاع از آموزش‌های لازم بصورت دائم

نشر دادن مطلب در وبلاگ شخصی

مشاورین املاک

آپدیت و رسیدگی به وبسایت

اطلاع داشتن از تغییرات موجود در قوانین

جواب دادن به درخواست‌های اینترنتی

پاسخ به تماس‌های چه تماس ها

فعالیت در رسانه‌های جمعی

دقت و توجه به جذب مشتریان جدید

طبق این مقاله متوجه می شویم که شغل مشاورین املاک در دسته بندی شغل های ساده قرار نمی گیرد.

منابع:

نخبگان طراح

خرید آپارتمان بهتر است یا زمین

♣ خرید آپارتمان بهتر است یا زمین ♣

خرید آپارتمان بهتر است یا زمین

خرید آپارتمان بهتر است یا زمین : البته هر دو یک سرمایه‌ گذاری بسیار عالی با ریسک کم به حساب می آید.

با خریدن آپارتمان و زمین می‌ توانید هم درآمد ماهانه و دائم داشته باشید و هم در بلندمدت با افزایش ارزش ملک خود، به کسب سود برسیم.

می‌ توانید به چشم جمع کردن مال و ثروت به آن نگاه کنید

که در سالهای آینده برای خودتان و فرزندتان از آن استفاده خواهید کرد.

سرمایه گذاری درآپارتمان و زمین:

خانه و زمین از قدیم یکی از خواسته های سرمایه گذاری جذاب برای سرمایه گذاران بوده

که همیشه با سود های بسیاری مواجه بوده است و همیشه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جذب کرده و به رشد بسیاری از این سرمایه گذاران کمک زیادی کرده.

باید در نظر داشت که آپارتمان به صورت کلی مثل یک کالای مصرفی است که تازه ساز آن ارزش بیشتری از قدیمی آن دارد؛

در همه جا آپارتمان نوساز از قدیمی قیمت بالاتری دارد یعنی حتی اگر شما پیش بینی از رشد و افزایش قیمت در یک منطقه را داشته باشید، سرمایه گذاری بر روی زمین ، خانه ویلایی در آن منطقه به نسبت آپارتمان انتخاب مناسب تری است .

به این دلیل که هر روز آپارتمان های نو ساخته می شود و چون آپارتمان بنا دارد و مستهلک می شود، ارزش آن کم می شود .

ولی زمین به این خاطر که ماهیت زمین است و مستهلک نمی شود و سازنده می تواند روی آن بنا بسازد و از آن سود ببرد، ارزش خیلی بیشتری دارد و به مرور زمان ارزش آن کم نمی شود بلکه همیشه در حال افزایش است.

نتیجه گیری و کلام آخر:

به صورت کلی بدانید که برای سرمایه گذاری شما عزیزان بهتر است که یک زمین یا خانه ویلایی را بخرید

و سعی کنید در منطقه ای باشد که پیش بینی رشد ، افزایش قیمت و ترقی بیشتری دارد.

البته گاهی مواقع امکان دارد در بعضی از مناطق مثل بعضی از شهرک های مسکونی قیمت آپارتمان رشد داشته باشد

که البته مقطعی و چند ساله است و شما می توانید بعد از کسب کردن سود از این سرمایه گذاری خارج شوید.

همانطور که خواستید، به این سوال که خرید آپارتمان بهتر است یا زمین پاسخ دادیم.

اگر هر گونه سوال یا ابهامی در مورد سرمایه گذاری در بازار مسکن داشتید، حتما با مشاورین املاک کوو تماس حاصل فرمایید.

با ملاک کوو بیشتر آشنا شوید …

املاک کوو دارای بیش از 10 سال سابقه در زمینه مشاوره خرید فروش انواع ملک در شهریار و اندیشه را در شناسنامه دارد.اما لازم به ذکر است که املاک کوو در گذشته با نام املاک ثامن فعالیت داشته. این مسکن بزرگ علاوه بر مشاوره در زمینه خرید و فرش در زمینه ساختمان سازی نیز فعالیت گسترده ای داشته است.

تاریخچه صباشهر در شهریار

صباشهر

صباشهر یکی از شهر های استان تران می باشد .

این شهر در قسمت مرکزی شهرستان شهریار واقع شده است.و در مسیر جاده قدیم ساوه به شهریار قرار گرفته است.

صباشهر از یکی شدن روستاهای قندیشاد، قاسم‌آباد، کبودین و اسلام‌آباد تشکیل شده‌.

ورزشگاهی به نام ورزشگاه شهید درخشان در صبا شهر است و کریم طالشی و مهدی مهدوی زاده این شهر هستند.

در زمین‌لرزه بم تیم امدادرسانی شهرداری صباشهر بیشترین حجم آوار منطقه پنج بم را به بیرون از شهر انتقال داد.

دیدنی‌ها این منطقه:امامزاده عبدالله

بقعه امامزاده عبدالله در صباشهر،بنا شده‌ است. وی از نوادگان موسی بن جعفر می باشد. ساختمان بقعه قدیمی است و دارای گنبد آجری رنگ‌آمیزی شده‌ و همچنین دیوارهای آجری دارد. نمای داخلی هم سفیدکاری و بدون هیچ تزیینات است.

شامل ضریحی فلزی است و اطراف بقعه نیز به صورت چهار دیواری است. بنا دارای مسجد، دفتر هیئت امنا و آبدارخانه است و فاقد گلدسته است. همچنین قبرستانی در بخشی از محوطه وجود دارد.

فاصله آن تا تهران از طریق جاده تهران-ساوه حدود ۲۰ کیلومتر می باشد و در فاصله ۱۲ کیلومتری غرب جاده اصلی شهریار_رباط کریم قراردارد . صباشهر یکی از هفت شهر شهرستان شهریار است

تاریخ و فرهنگ این شهر:

صباشهر نورانی است به وجود بارگاه حضرت امامزاده عبداله (ع) در محله قاسم آباد و امازاده بی بی فرخنده خاتون (س) در محله ویره و با توجه به اقامت مردمی متدین انقلابی با بیش از ۶۰ شهید که در راه خدا اهدا کره اند جز تاریخ و فرهنگ این شهر است.

مناطق گردشگری صباشهر:صباشهر

شامل قاسم آباد _ کبودین _قندیشاد _ اسلام آباد _ ویره _ شهرک مصطفی خمینی می باشد

قاسم آباد:

مزرعه ای جزو قندیشاد بود که با قدمت حدود ۳۰۰ سال که احتمالاً وجه نام گذاری آن به اسم مالک مزرعه برمیگردد.

کبودین :

مزرعه ای بوده جوز قندیشاد با سابقه حدود ۲۰۰ ( الی) ۲۵۰ سال

قندیشاد:

در قدیم روستای پر قوت و متمرگزی بوده که اکثر خدمات دهی به سایر روستاهای اطراف را انجام می‌داده ، شاید جالب باشد که بدانید شهریار در گذشته از قندیشاد کوچکتر بوده است و برای خدمات آموزشی مانند :دبستان از روستای قندیشاد استفاده میکرده.این محل شامل قدمت تاریخی زیادی است و سابقه سکونت در آن به حدود ۷۰۰ سال قبل باز می گردد.

در مورد نامگذاری قندیشاد (قندی شاه) چند روایت داریم:

روایت اول اینکه(جندی شاپور )یا گندی شاپور بوده .(جند) در فارسی به معنی شهر و (جندی شاپور) به معنای شهر شاه بوده می باشد.

در گورستان قدیم قندیشاد قلعه ای بود که تاریخ آن نشان دهنده ی سابقه پیش از اسلام این منطقه می باشد قبرستان قدیم قندیشاد از ۴۰ سال پیش تاکنون بدون استفاده مانده است و قبرستان فعلی حدودا سیصد سال قدمت دارد.

روایت دوم :در مورد قندیشاد این گونه بیان شده که سلطان سنجر از این منطقه به مقصد همدان در حال عبور بوده ، در اطراف گورستان کنونی جنب رودخانه ای که شاه چای نامیده شد استراحت می کند. یکی از کشاورزان خربزه ای برای این سلطان می برد ، و چون خیلی شیرین بوده سلطان اسم محل را از کشاورز می پرسد ، می گوید سیم بر یا سیم بن و سلطان به خاطر شیرینی خربزه این محل را قندیشاه می نامد .

اسلام آباد :صباشهر

اسلام آباد یا ترک آباد منطقه ای که بعد از انقلاب احداث شده است . چون ترک نشین بوده است آن را ترک آباد می گفتند و بعدها به اسلام آباد تغییر نام یافته است.

صحرا خارک :

منطقه صحرا خرک دشتی از قاسم آباد با صد سال قدمت و قلعه ای ارباب نشین با ۱۰ خانواده بوده که ارباب آشتیانی داشته است و به علت داشتن خار زیاد صحرا خارک نامیده شد.

ویره :

قدمتی حدود ۳۰۰ سال دارد .مهاجرین ویره از ایالات استان فارس و طوایف قشقایی و طوایف بختیاری بوده اند ، در گذشته های تعدادی مهاجر از قره قان قزوین و ساوجبلاغ و کردستان به این مکان مهاجرت کردند.

ویره به معنای رونده است . (گیاهی که ساقه ندارد و روی زمین پهن می شود و حرکت می کند مانند خربزه و هندوانه و یا از تنه ی درخت بالا می رود

محمد آباد :

اهالی محمدآباد شامل مهاجران کردستان ، گیلان ، آذربایجان ، مازندران ، اردبیل ، همدان ، زنجان و … می شوند . در سالهای بعد از انقلاب هم تعدادی مهاجر افغانی در منطقه ساکن شدند .

شهرک شهید مصطفی خمینی :

شهرک حدود ۲۳ سال قدمت دارد. در ابتدا ساخت و سازهای شهرک به صورت خیلی منفک بوده و ساخت و ساز نظم یافت و شهرک با ساخت خیابان اصلی و خیابانهای فرعی از آن و حدود سیصد الی چهارصد واحد مسکونی در سال ۱۳۶۸ شکل گرفته.

صباشهر در شهریار:

صباشهر واقع در شهریار است و میدانید که این منطقه به علت وجود باغ های فراوان و سرسبزی و آب و هوای بینظیرش به نگین سبز غرب تهران معروف است .یکی از شغل هایی که در این منطقه رواج دارد ساخت و ساز است. این متطقه به علت باغ های سرسبز محل مناسبی برای ساخت ویلا و تالار می باشد.

خرید ویلا در صباشهر ، شهریار

امروزه به دلیل آب و هوای پاک شهریار و اطراف آن خرید و فروش باغ ویلا در این منطقه رونق زیادی پیدا کرده است در این منطقه ویلا ها به شهرک های باغ ویلایی ، باغ ویلا های مجموعه ای و محیط های مسکونی تقسیم بندی شده و در انتها نیز نوع سند و امکانات باغ مثل استخر ، نورپردازی ، محوطه سازی اهمیت دارد.

برای اطلاعات بیشتر جهت خرید و فروش باغ و ویلا و… با مشاورین املاک کوو تماس بگیرید و یک سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کنید.

منابع:

نخبگان طراح

مشاور املاک

مشاور املاک در صباشهر

املاک کوو در این مقاله قصد دارد تا همراهان خود را با وظایف مشاورین املاک و همچنین مشاور املاک در صباشهر آشنا کند. همراه ما باشید…

مشاور املاک چیست؟

مشاور املاک که در انگلیسی به صورت Real estate نوشته می شود به بنگاه های معاملاتی گفته می شود که به کسب و کار (بیزینس) املاک و مستغلات خرید، فروش، پیش فروش و اجاره مشغول می باشند. کلمه estate در انگلیسی معناهای مختلفی از جمله ملک، املاک، دارایی، دسته، طبقه، حالت و وضعیت دارد.

  • اخد کمیسیون پس از انعقاد یک قرارداد

مشاور املاک پس از جوش دادن یک معامله بین دو نفر یک پورسانت(کمیسیون) را به عنوان حق الزحمه دریافت می نماید.

  • خرید و فروش املاک

در این نوع کسب درآمد، برخی از مشاورین املاک، املاک مناسب را خریداری می نمایند و سپس در موقعیت های مناسب به فروش می رسانند.

  • دریافت کمیسیون با معرفی مشتری

در این مدل کسب درآمد، بعضی از مشاورین املاک با پیدا نمودن مشتری برای یک مشاور املاک دیگر(بزرگتر) از وی کمیسیون دریافت می نمایند.

وظایف مشاور املاک

زمانی که برای فروش و یا اجاره ملک خود به بنگاه معملات ملکی مراجعه می‌کنیم، باید حدودی از وظابف مشاور املاک آگاهی داشته باشیم. این موارد در مورد خریدار و مستاجر نیز صادق است. با آگاهی از وظایف مشاور املاک و همچنین حدود قانونی می‌توانید سرنوشت اوموال خود را به دست آنها بسپارید.

  1. یک مشاور حرفه‌ای املاک باید فهرستی تنظیم کند و آن را به متقاضیان ارائه دهد
  2. برای مشاوره بهتر به متقاضی ملک باید ملک های بسیاری از قبل توسط مشاور کارآزموده با یکدیگر مقایسه و بررسی شده باشند
  3. یک مشاور املاک باید همکاری کاملی با فروشنده در جهت قیمت گذاری ملک بر اساس ارزش واقعی آن داشته باشد.
  4. بازبینی قیمت های نهایی بر عهده مشاور املاک است
  5. بازرسی جزئیات ملک همچون ابعاد زمین، تاسیسات خانه و غیره بر عهده مشاور املاک است
  6. یک مشاور املاک باید ملک های دریافتی خود را به وبسایت‌های واسطه خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات اضافه کند
  7. انجام مشاوره هایی به منظور رفع معایب خانه با صاحب ملک نیز بر عهده مشاور می باشد
  8. تهیه عکس های مناسب برای آگهی های یک ملک
  9. تبلیغات اینترنتی به منظور بازاریابی برای املاک
  10. برنامه ریزی برای بازدید ملک توسط مشتریان
  11. ثبت کردن تمامی مبالغی که مشتریان برای ملکی در نظر دارند، به منظور دستیابی به میانگین قیمت واحد مسکونی
  12. ارزیابی قیمت هایی که فروشنده برای ملک خود در نظر میگیرد
  13. مذاکره بر سر شرایط قرارداد، مبالغ پیشنهادی جایگزین و …
  14. برنامه ریزی برای جلسه نهایی انجام معامله
  15. بازبینی پرونده های عقد قرارداد
  16. منتقل کردن مبلغ بیعانه از سوی خریدار به صاحب ملک
  17. بروزرسانی و رسیدگی به وبسایت و پاسخ به تمامی درخواست هایی که از سوی اینترنت وارد می شود
  18. انتشار مطلب در وبلاگ املاک

صَباشَهر

صباشهر یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد. صباشهر در مسیر جاده جاده قدیم ساوه به شهریار واقع شده‌است.

صباشهر از ادغام روستاهای قاسم‌آباد، قندیشاد، کبودین و اسلام‌آباد تشکیل شده‌است. تصویب‌نامه تأسیس این شهر در تاریخ ۱۳۷۵٫۶٫۲۶ به تأیید ریاست جمهوری وقت رسید.

نخستین شهردار این شهر اسماعیل بیرجندیان و شهردار پس از او کبیری نام داشت. شهردار این شهر در سال ۱۳۸۲ مهندس هوسی بود.

این شهر ورزشگاهی به نام ورزشگاه شهید درخشان دارد و کریم طالشی و مهدی مهدوی زاده این شهر هستند.

در جریان زمین‌لرزه بم تیم امدادرسانی شهرداری صباشهر بیشترین حجم آوار منطقه پنج بم را به خارج از شهر انتقال داد.

مشاور املاک صباشهر

نکات قابل توجه هنگام خرید باغ و ویلا در شهریار

برای خرید باغ و ویلا با بهترین شرایط و امکانات و قیمت با گروه مشاورین املاک کوو تماس حاصل فرمایید. پس از دریافت مشاوره از سوی مشاوران املاک کوو با آرامش خاطر باغ و ویلای مورد نظر خود را خریدار نمایید.
چرا خرید ویلا در شهریار

چرا خرید ویلا در شهریار

خرید ویلا در شهریار امروزه مورد توجه بسیاری از ساکنان شهرهای تهران و البرز قرار گرفته است. ما در این مقاله قصدر داریم علت خرید باغ وبلا در شهریار را برای شما عزیزان شرح دهیم.

باغ ویلا

باغ‌ویلاها نوعی از سکونتگاه‌های بسیار محبوب هستند. و روز به روز تعداد افرادی که مایل به خرید آنها هستند افزایش پیدا می‌کند. البته افزایش محبوبیت باغ‌ویلاها کاملا منطقی است. چرا که معمولا باغ‌ویلاها دارای ویژگی‌هایی هستند که خانه‌های شهری امروزی، از آنها بی‌بهره‌اند. در واقع می توان گفت ساکنان شهرهای پر جمعیت برای فرار از شلوغی ها و استراحت در یک بازه زمانی کوتاهی بطور مثال آخر هفته ها اقدام به خریداری باغ ویلا در خارج از شهر کرده اند.

نکته مهمی که خرید باغ ویلا را در بین مردم پرطرفدار کرده است ، خارج از شهر بودن آن های است. باغ ویلاهای اکثرا در مناطق خارج از شهرها که جمعیتی کم تر و همین طور فضای سبز بزرگ تر و آب و هوای مطبوع دارند، ساخته می شوند. از آن جایی که به تازگی ساخت و ساز باغ ویلا به یک روش جدید برای سرمایه گذاری تبدیل شده اند، بسیاری از مناطق خارج شهرها که آب و هوای خوبی دارند، به شهرک های ویلایی تبدیل شده اند که در خود چندین باغ ویلا با متراژها و قیمت های مختلف را در خود جای داده اند.

شهریارنگین سبزغرب تهران

شهریار به دلیل داشتن آب و هوای خوب ،باغ ها و مناطق سرسبز به عنوان نگین سرسبز تهران شناخته است. این شهرستان با داشتن جمعیت بالغ بر حدود 745000 نفر یکی از پر جمعیت ترین شهرستان های تهران می باشد. شغل اصلی و قدیمی ساکنان این شهرستان، باغداری و کشاورزی است و تولیدکننده میوه های با کیفیت، تازه و خوش طعم هستند که طعم آن ها از گذشته دور تا به حال، زبانزد خاص و عام بوده است. شهرهای این شهرستان شامل بخش های شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر، شاهدشهر است.

بهترین شهرک های ویلایی شهریار

شهرک کهنز، شهرک والفجر، شهرک تیسفون، شهرک امیریه (کرد امیر) و شهرک کردزار چند نمونه از شناخته شده ترین مناطق ویلایی در شهریار هستند.

شهرک والفجر یکی از شهرک های نسبتا جدید تر شهریار است. در صورتی که مایل به خرید باغ ویلا لاکچری و مدرن هستید، احتمالا این شهرک می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید باغ ویلا باشد.

شهرک کهنز یکی از شهرک هایی است که در نزدیکی بخش مرکزی شهریار قرار دارد. وقت گذراندن در باغ ویلاهای این شهرک بسیار راحت است .چرا که کهنز امکانات تقریبا برابری با شهرها دارد. مراکز ورزشی، آموزشی و فرهنگی و استادیوم تنها چند مورد از امکانات این شهرک هستند.

کردزار را می توان شناخته شده ترین شهرک ویلایی در شهریار به حساب آورد. این شهرک موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد وو از یک جهت به اندیشه و از جهت دیگر به شهریار راه دارد. یکی از بهترین خصوصیات شهرک کردزار آب و هوای خوب آن است. که باعث شده است تا چند تا از بهترین باغ های کل شهریار، در این شهرک قرار داشته باشد. شهرک کردزار چند بخش دارد که در آن ها باغ ها و باغ ویلاها به صورت تقریبا جدا از هم قرار گرفته اند.

دهکده ویلایی کرد امیر نیز درست مانند کهنز در بخش مرکزی شهریار قرار گرفته است. در امیریه امکانات زیادی مانند پارک، درمانگاه، اورژانس، سالن ورزشی، استخر، کتابخانه و … ساخته شده است و همین امر باعث بیشتر شدن رفاه در این منطقه می شود. چند مورد از لوکس ترین و با امکانات ترین باغ ویلاهای اطراف تهران در این شهرک ساخته شده اند. در صورتی که شما به دنبال خرید باغ ویلا ارزان در اطراف تهران هستید، باید بدانید که در این شهرک، باغ ویلاهای زیادی با رنج قیمت های مختلف به فروش می رسند.

چرا خرید باغ ویلا در شهریار

همانطور که در بخش بالاتر گفته شد شهریار از شهرهای بسیار خوش آب و هوا و سرسبز است. و از جمله مهم ترین ویژگی های این شهرستان نزدیک بودن به تهران و البرز است. پس باتوجه به موراد گفته مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. با توجه به اینکه امروزه ساخت باغ ویلا در مناطق مختلف رواج پیدا کرده است، شهریار یکی از بهترین مناطق برای ساخت و یا خرید خانه و باغ ویلا در غرب استان تهران به شمار می آید. زپایتخت نشینان می توانند از طبیعت بکر این شهرستان در نزدیکی خود استفاده کنند و روزهایی در هفته را به دور از از آلودگی های شهر تهران به سر ببرند.

خرید باغ ویلا ارزان در شهریار

خرید و فروش باغ ویلا در شهریار توسط املاک کوو با بهترین و ارزان ترین قیمت صورت می گیرد. چنانچه به دنبال پیدا کردن ارزان ترین باغ ویلا و ملک در شهریار هستید پیشنهاد می کنیم فایل های مربوط به باغ ویلا را مشاهده کنید. املاک کوو در این زمینه تمام تلاش خود را کرده است که هر نوع باغ ویلای ساده، دوبلکس و لاکچری را با مناسب ترین قیمت و امکانات، به صورت اینترنتی در اختیار شما قرار دهد تا به راحتی بتوانید باغ ویلا مورد نظر در شهریار را پیدا کنید و خریداری نمایید.

 

Rent a house in Sabashahr

نکات مهم برای اجاره خانه در صباشهر

اجاره خانه در صباشهر در این فصل بسیار زیاد است. البته در این فصل از سال جابه جایی نه تنها در در صباشهر لاکه در تمامی شهر ها زیاد است.

برای برخی از شما پیش آمده است که ملک را بصورتی جذاب و عالی برایتان جلوه می دهند. و گاهی با توجه به فرصت کمی که دارید به برخی از نکات نمی توانید توجه کنید. البته برخی از افرادی که چندین بار جابه جایی داشته اند کمی بیشتر به نکات آشنا هستند. نکات مهم را مد نظر قرار می دهند و درمورد ملک کوردنظر بررسی می کنند. اما برای زوج های جوان و کسانی که برای اولین بار به صورت مستقل می خواهند زندگی کنند. و آپارتمانی را می خرند یا اجاره می کنند دانستن برخی از نقاط خالی از لطف نیست. املاک کوو در این بخش مهم ترین نکات را برای شما آماده و شرح می دهد.

نکات مهم قبل از اجاره خانه

در این بخش مهم ترین نکات را قبل از اجاره خانه برایتان شرح می دهیم . که موارد گفته شده برای اجاره خانه در صباشهر نیز به برای مشتریان بسیار مفید و کارآمد است.

1-عدم وجود رطوبت

رطوبت در آپارتمان یک چیز بسیار ناخوشایند و باعث ایجاد بوی نامطبوع در محیط خانه می شود. وجود قارج و یا رطوبت در خانه باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای کودکان و افراد مسن می شود. پس هنگام بازدید از خانه حما با دقت به این نکته توجه کنید. و خانه را بصورت کامل بررسی کنید.

2-کنتورهای برق و گاز و آب

کنتور های آب ، برق و گاز را دقیق بررسی کنید. تمام قبوض مربوط به این موارد را تسویه شده تحویل بگیرید.گاهی پیش می آید که این کنتورها دستکاری شده یا خراب بوده و به شما تحویل داده شده است. شما از آن بی خبر بودید و زمانی که برای بازرسی کنتورها مراجعه کنند شما بایستی جریمه شوید و جور دیگران خواهید کشید !!!

3-پارکینگ

بررسی کنید که ملک موردنظر دارای پارکینگ می باشد یا خیر. و درصورتی که دارای پارکینگ می باشد از نزدیک پارکینگ را ببینید و موقعیت آن را بررسی کنید.اگر ساختمان دارای پارکینگ نیست محله و خیابانهای اطراف را بررسی کنید و ببینید که علائم پارک ممنوع و حمل با جرثقیل در اطراف شما نباشد.

4-آپارتمان برای فروش نباشد

بررسی کنید که ملک موردنظر را برای فروش نگذاشته باشند. مثلاً به خاطر کسادی بازار آن را به شما اجاره دهد تا هر زمان که آپارتمان به فروش رفت شما را از منزل بیرون کرده و به خریدار تحویل دهد. برای پیشگیری از این قضیه می توانید در زمان قرارداد حق فسخ تعیین کنید.

5-لوازمی در خانه خراب نباشد

ملک موردنظر را بادقت بررسی کنید که چیزی در خانه خراب نباشد. و درصورتی که موردی خراب است حتما به صاحب ملک اطلاع دهید. یا خرابی را برطرف کند و یا در جریان باشند که موردی برگردن شما نباشد.

6-محدود کردن طمع احتمالی صاحبخانه

اگر قرارداد را به صورت بلندمدت با صاحبخانه خود می بندید حتما قید کنید که چه زمانی صاحب خانه می تواند اجاره را افزایش دهد. چون در غیر این صورت امکان دارد با تنش های بازار صاحبخانه به طمع سود بیشتر اجاره خانه را افزایش دهد.

نکات مهم دیگر در رهن و اجاره منزل

با حوصله به دنبال خانه باشید و خانه ای را بیابید که رهن داده شود تا اجاره ای را پرداخت نکنید.

نکته مهمی که تمامی افراد به دنبال آن هستند، عدم وجود مالک در آن ساختمان است. تا در این صورت مستاجر در ملک آزادتر و راحتتر باشد. و از دیگر نکات بررسی تمامی اسناد و مدارک خانه می باشد. تا مطوئن شوید که فرد صاحب ملک می باشد.

با حوصله به دنبال خانه برگردید و خانه ای را پیدا کنید که میزان کرایه کمتر و یا حتی کرایه ای نداشته باشد و در مقابل پول رهن بابتش دهید.

خانه ای را انتخاب کنید که نزدیک محل کار شما باشد.

در انتخاب خانه به تعداد واحد های آپارتمان توجه کنید. مزیت ساختمان های پر واحد این است که لازم نیست تمام مسائل مربوط به ساختمان را خودتان پیگیری کنید و کارها را می توانید به مدیر ساختمان واگذار کنیداما ساختمان های کم واحد سکوت و آرامش بیشتری دارند.

در انتخاب خانه به نمای بیرونیِ ساختمان و نظافت، حیاط، باغچه و راه پله و وضعیت آسانسور دقت کنید.

از انتخاب خانه های خیلی قدیمی بپرهیزید. زیرا خانه هایی که زمان ساخت بیشتری دارند پس دچار هزینه و تعمیرات خواهند شد.

هنگام انتخاب خانه به رفتار همسایه ها توجه کنید و از آنها درباره اخلاق صاحب خانه سوال کنید.

واحد هایی را انتخاب نکنید که اتاقک آسانسورشان داخل واحد مسکونی باشد زیرا صدای بالا و پایین رفتن آسانسورشما را اذیت خواهد کرد.

خانه های نورگیر با سالن های مربع شکل را انتخاب نمایید.

تعمیرات اساسی و ضروری ساختمان بر عهده مالک و تعمیرات جزئی و مصرفی خانه با مستاجر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای اجاره خانه در صباشهر با مشاورین املاک کوو تماس بگیرید.

خرید زمین در صباشهر

خرید زمین در صباشهر

خرید زمین در صباشهر یکی از پرسودترین سرمایه گذاری ها می باشد. املاک کوو در این مقاله شما عزیزان را با شهر شهریار و سپس با صباشهر آشنا می کند. همراه ما باشید…

شهریار از زیباترین مناطق تفریحی برای خرید و گردشگری در ازراف تهران می باشد. این شهرستان زیبا و سرسبز لقب نگین سبز غرب استان تهران را دارد . این شهر به علت دور بودن از شلوغی ها مورد استقبال بسیاری از ساکنان تهران و کرج قرار گرفته است. و از دیگر دلایل استقبال ساکنان نزدیکی این شهرستان به تهران و البرز می باشد.

صباشهر

این شهرستان خود نیز دارای چندین شهرستان دیگر نیز می باشد. که یکی از شهرستان زیبای آن صباشهر است.

اگر شما هم به دنبال خرید باغ و زمین در شهریار هستید املاک کوو این شهرستان زیبا را به شما معرفی می کند.صباشهر یکی از بهترین مناطق برای خرید باغ برای گذراندن اوقات فراغت و خرید زمین برای سرمایه گذاری و یا زندگی و سکونت دائم است.

شهریار و شهرستان های آن دارای باغات میوه متنوع و فراوان و آب و هوای فرحبخش و مطبوعی است.

به دلیل دارا بودن بافت قدیمی و همچنین بودن کشاورزی و دامداری در این شهرستان باعث شده تا همچنان بازار سنتی میوه و لبنیات متعددی داشته باشد.همچنین ساخت و ساز ویلا ها در این منطقه باعث شده تا خیلی از مردم خرید باغ ویلا در این شهر را به خرید ویلا در شهر های شمالی ترجیح دهند.

برای امنیت این منطقه نیز باید بگوییم که 24 ساعته نگهبان در این منطقه وجود دارد. در این مناطق،شهرستان شهریار در حال حاضر۱۰ کلانتری فعال دارد.

تاريخ و فرهنگ شهر صباشهر

صباشهر منور است به وجود بارگاه حضرت امامزاده عبداله (ع) در محله قاسم آباد و امازاده بی بی فرخنده خاتون (س) در محله ويره و با توجه به سكونت مردمی متدين انقلابی با اهدا بيش از 60 شهيد و با درخواست مردمی صباشهر به نام شهر سردار شهيد محمدمهدی تاجيك نامكذاری گرديده است. و با پيگيری و تلاش مجدانه شهروندان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بحمداله از سال 1387 همزمان با سالروز ميلاد كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه عليهم السلام ستاد برگزاری اقامه نماز جمعه تشكيل و همه هفته با حضور امت خداجو و مسئولين محترم اين فريضه عبادی سياسی برگزار ميگردد كه نشان از بلوغ سياسی شهر مي باشد.

مناطق گردشگری صباشهر

شامل قندیشاد – قاسم آباد – اسلام آباد – ویره – شهرک مصطفی خمینی می باشد

اهمیت خرید زمین در صباشهر

همانطور که گفته شد خرید زمین در شهریار و صباشهر در سال های اخیر با استقبال زیادی رو به رو شده است. دلیل استقبال مردم برای خرید زمین در این شهر ها سرمایه گذاری و دوری از شلوغی هاست.

حتما افرادی را در اطراف خود دیده اید که از شهرهای تهران و البرز به این شهرستان مهاجرت کرده اند. و اطرافیان خود را نیز برای خرید زمین در این مناطق تشویق کرده اند.

یکی از عوامل مهمی که خرید زمین در شهریار را به این حد مورد اهمیت و استقبال خریداران زمین و سرمایه‌گذاران قرار داده است، پتانسیل رشدپذیری شهریار است.

تقریباً تراکم جمعیت و خانه‌سازی در بیشتر شهرستان های شهریار و اطراف آن رو به افزایش است.

به عنوان مثال فراوانی زمین در این شهر و شهرستان های اطراف آن و همچنین آب و هوای آن یکی از نقاط قوت این منطقه است. و خبر از آینده رو به رشد آن می‌دهد.

همچنین مهم ترین نکته که خرید زمین در شهریار و صباشهر را پر اهمیت کرده است قیمت ارزان آن است. در این شهر با کمترین میزان سرمایه می توان بهترین سرمایه گذاری را انجام داد.

نحوه خرید زمین در صباشهر

برای خرید زمین در این شهرستان ابتدا باید یکی از مناطق شهریار را انتخاب کنید. سپس به یکی از مشاوران املاک مراجعه کرده و میزان سرمایه خود را برای خریداری زمین اطلاع دهید. و سپس به چندین زمین موجود در اطراف آن سر زده و باتوجه به معیار های خود خرید کنید.

اما حتما به این نکته توجه کنید که تمام اطلاعات و مدارک ملک مورد نظر را بصورت دقیق و کاملا تفکیک شده بررسی کنید. و همچنین تمامی استعلامات مورد نیاز ملک را نیز بصورت کامل گرفته.

مشاوران املاک کوو با سابقه درخشان سال ها در این زمینه فعالیت می کند. مشتریان عزیزی که قصد خرید زمین و سایر املاک در شهریار را دارند می توانند با ما تماس بگیرند.

مشاوران ما با دانش و آگاهی از مناطق مختلف این شهر شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند و مشاوره می دهند.

با املاک کوو مطمئن سرمایه گذاری کنید.

باغ ویلا در شهریار ملارد

باغ ویلا در شهریار ملارد

املاک کوو در این مقاله قصد دارد شما عزیزان را با شهرستان شهریار و مزیت خرید باغ ویلا در شهریار آشنا کند.

شهریار از قدیمی ترین شهرهای اطراف تهران می باشد. از مهم ترین و برجسته ترین آثارهاب تاریخی این شهر می توان به قلعه تخت رستم اشاره کرد. قدمت این بنای تاریخی به دوره سامانیان باز می گردد. این بنای زیبا و گردشگردی در روستای قجرآباد شهریار واقع شده است. به تمامی عزیزانی توصیه می کنیم حداقل یکبار به این شهرستان بیایند و از این مکان زیبا دیدن کنند.

و اما از مهمترین و بهترین ویژگی های این شهر فاصله زمانی کوتاه آن نسب به تهران و کرج است. در واقع می توان گفت افرادی که در شهریار و شهرستان های اطراف آن ملک بخرند. با کمترین وقت و مسافت ممکن به باغ ویلای لوکس خود می رسند.

شهرستان شهریار از لحاظ سکونت به سه دسته تقسیم می‌شود: بخش ویلایی نشین،بخش شهری و بافت روستایی.

محبوب‌ترین مناطق بخش ویلایی شهریار که مناسب سکونت و گذراندن اوقات فراغت شما مشتریان عزیز عبارت است از:

شهرک ویلایی تیسفون،شهرک ویلایی والفجر،کردزار،کردامیر،رضی آباد،وحیدیه و … اکثریت باغ ویلاهای لوکس و اکازیون که مناسب سلبقه‌ی مشتریان گرامی است در این مناطق می‌باشد.

برای خرید و دریافت مشاوره می توان با مشاوران املاک کوو تماس بگیرید. مشاوران مجرب و متعهد ما بهترین راهنمایی و مشاوره را به شما عزیزان

برای خرید و انتخاب بهترین منطقه را ارائه می دهند. املاک کوو با بیش از ۱۰ سال تجربه و سابقه درخشان در منطقه با در نظر داشتن این موضوع از سال‌های اول فعالیت خود در پی بروزترین و ارزشمندترین باغ ویلا‌ها برای سهولت در خرید شما بوده است.

ویلا چیست؟

در حال حاضر، از میان انواع آپارتمان ها، حرکت به سمت آن دسته از مسکن هایی است که استقلال خاصی را ارائه می‌دهند. و بهترین گزینه از این مجموعه را می‌توان خانه‌های ویلایی عنوان کرد. همتای لوکس یک خانه مستقل، ویلا نامیده می‌شود. در این نوع از خانه‌ها اغلب از فضای مشخصی برای محوطه سازی و درختکاری استفاده می‌شود.

بر اساس قوانین کشوری که در آن زندگی می‌کنید اجازه افزایش طبقات در ویلا می‌تواند متفاوت باشد. اما به طور معمول باغ ویلا دارای یک ملک مستقل غیر طبقاتی است. بنابراین یک ویلا ممکن است دارای چند طبقه نباشد. در صورتی که از ایده زندگی در یک منطقه دارای امکانات و اجتماعی استقبال می‌کنید اما به دنبال کسب حس آرامش و خوشایند بودن در یک خانه زیبا با ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تر از آپارتمان هستید خرید باغ ویلا می‌تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. خریدارانی که به دنبال بهترین ویلاها در منطقه مورد نظر خود هستند، ممکن است حتی در مقایسه با آنچه برای خرید خانه یا آپارتمان در همان منطقه مورد نیاز است، پول بیشتری هزینه کنند.

مزیت خرید باغ ویلا شهریار

بزرگترین مزیت خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد کم بودن فاصله زمانی و مکانی این مناطق از شهر تهران و البرز است. نهایت فاصله‌ی بین شهریار و تهران ۳۰ کیلومتر است .آب و هوای فوق العاده این شهرستان، بیشتر کسانی که در شمال کشور باغ ویلا دارند را مجاب کرده. تا تفرجگاه خود را از مسافت‌های طولانی و ترافیک‌های غیر قابل تحمل به شهرستان‌های اطراف تهران تغییر دهند.

باغ ویلا‌های ساخته شده در مناطق مذکور دارای ویژگی های خوب است. محوطه سازی‌های فوق العاده،نورپردازی‌ها شیک با ایده از اروپا ، درختان مثمر قدیمی و تزیینی و بناهای مهندسی ساز که زیبایی این باغ ویلا‌ها را چند برابر میکند..
امنیت از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بیشتر باغ ویلاها در این مناطق در روزهای عادی سال، خالی از سکنه هستند و باید به امنیت آنها توجه ویژه‌ای داشت که شهریار و ملارد در این زمینه پیشرفت فوق العاده ای داشتند که شما بدون هیچ نگرانی میتوانید در ملک خود سکونت داشته باشید..

اخیرا مردم شهر تهران روی به ساخت باغ ویلا‌های لوکس در این مناطق شهریار و ملارد پرداخته اند.زیرا مردم از نقش بسیار پر رنگ فضای سبز بر سلامت جسم و روح آگاه شده‌اند. و نیاز خود نسبت به این سیستم را شناخته اند.زندگی در میان طبیعت با برخورداری از امکانات شهری و رفاهی، در مناطق اطراف تهران مانند شهریار و ملارد محبوبیت خاصی در میان پایتخت نشینان پیدا کرده است که این امر باعث شده مجموعه‌ی املاک مردانی از سال‌ها پیش روی به فعالیت در این زمینه آورده است.

رعایت استانداردهای لازم در ساخت باغ ویلاهای واقع در شهریار و ملارد نیز در این زمینه بی‌تاثیر نیست. در سال‌های اخیر شاهد ساخت باغ ویلاهای لوکس و زیبا و قابل قیاس با باغ ویلاهای خارج از کشور بوده‌ایم.

مناطق خنک و تابستانی در اطراف تهران

مناطق خنک و تابستانی در اطراف تهران

با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بازار پیک نیک های یک روزه در اطراف شهر نیز داغ میشود. مسافرت های کوتاه مدت همیشه شرایط خاصی را میطلبد چرا که خبری از رزرو هتل و مسافر خانه نیست و در اغلب موارد ، چادر های مسافرتی مورد استفاده قرار میگیرند. از این رو باید در انتخاب تفرجگاه دقت ویژه ای داشت و آب و هوای منطقه را در نظر گرفت. با ورود به فصل تابستان قصد داریم تا تعدادی از تفرجگاه های تابستانی و خنک اطرف تهران معرفی کنیم.

طالقان

این منطقه در شمال استان البرز ، 120 کیلومتری شمال غرب تهران واقع شده است. دشت های سرسبز، آبشار های زیبا ، چشمه های آب گرم متعدد و مناظر طبیعی فوق العاده و مملو از درختان تنومند و سر به فلک کشیده این منطقه را به تفرجگاهی فوق العاده تبدیل کرده است و در تابستان به دلیل آب و هوای خنک به شدت مورد استقبال ساکنان تهران و کرج قرار میگیرد.

هفت آبشار لفور

این جاذبه و منطقه توریستی در استان مازندران و در مسیر تهران به آمل و سپس به شیرگاه قرار دارد. جنگل های لفور، در روستای تیرکن، ناحیه جنگلی بسیار زیبا بوده . و آبشارهای آن به یکی از مناطق خنک اطراف تهران و جاذبه های پرطرفدار تبدیل شده است. در مسیری که اکثر تورهای طبیعت گردی می پیمایند، ۷ آبشار شمرده می شود که به آن ها هفت آبشار تیرکن نیز می گویند. برای رسیدن به این منطقه از تهران، حدود ۶ ساعت رانندگی خواهید داشت.

دریاچه ارواح

یکی دیگر از دریاچه هایی که مناظر بدیع و وهم انگیز را برای شما به نمایش می گذارد، دریاچه ارواح است. با پیاده روی در میان جنگل های پر از مه و سپس رسیدن به دریاچه ای که پر از شاخه و لاشه تنه درختان و مه است، انگار وارد دنیای مرموز افسانه ها شده اید. برای دیدن یکی از مناطق خنک اطراف تهران در استان مازندران، حدود ۷ ساعت به سمت کرج و سپس در جاده چالوس به سمت نوشهر و روستای ونوش رانندگی خواهید داشت. به دریاچه ارواح دریاچه ممرز نیز می گویند.

آبشار لت مال

لت یعنی سنگ و مال یعنی مالیده شدن و مالش. لت مال تمثیلی از مالیده شدن آب روی سنگ و سنگ‌ها است. این آبشار از سه آبشار کوچک و فرعی تشکیل شده که زیبایی خاصی را به وجود آورده‌اند. آبشار اول ۵ متر ارتفاع دارد و آبشار دوم کمی بلندتر است، اما آبشار سوم در واقع آبشار اصلی لت مال است که ۳۵ متر ارتفاع دارد و به صورت پله مانند به پایین می‌ریزد.این آبشار در روستای وردیج واقع شده است.

 

خرید آپارتمان

سرمایه گذاری با خرید آپارتمان

خرید آپارتمان در اندیشه بهترین و مناسب ترین راه برای سرمایه گذاری می باشد. میزان سرمایه برای خرید آپارتمان در این شهر جدید چقدراست؟ وب سایت املاک کو در این مقاله قصد دارد تا همراهان عزیز را با شهر جدید اندیشه معرفی کند. همچنین در ابتدا به معرفی اسن شهر می پردازد. از شما دعوت می نماییم که مطالب درج شده در وب سایت املاک کوو را تا انتها مورد بررسی و مطالعه قرار دهید تا بهترین اطلاعات را در خصوص شهر جدید اندیشه به دست آورید.

از جدیدترین شهرهای اطراف تهران می توان به شهر اندیشه اشاره کرد.شهری زیبا، جدید با امکانات رفاهی و تفریحی خوب می باشد. و با توجه به پرجمعیت و شلوغ بودن شهرهای تهران و کرج بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان می باشد.

شهر جدید اندیشه

شهر اندیشه از 6 فاز تشکیل شده است و در 30 کیلومتری از پایتخت قرار دارد. ارتفاع شهر جدید اندیشه از سطح دریا در حدود 1200 متر بوده و در میان رشته کوه های جنوبی البرز قرار گرفته است. نقشه مربوط به این شهر جدید به شکل مثلثی می باشد. و نزدیکترین منطقه به آن را فردیس کرج و شهریار شکل داده است. در سال های اخیر شاهد پیشرفت و گسترش بسیار شدید فازهای مختلف این شهر هستیم و این امر نشان می دهد که مردم با علاقه مندی بسیار بالایی به دنبال شهر جدید اندیشه هستند.

این شهر باتوجه به پیشرفت های روز افزونی که داشته دارای مجتمع های بزرگ تجاری، ورزشی، تفریحی، هنری متعدد و زیبایی می باشد. همچنین از زیباترین و برجسته ترین مکان های گردشگری و تفریحی این شهر می توان به بازار ایرانی اسلامی اشاره کرد. نمای این بازار زیبا شباهت زیادی به میدان نقش جهان اصفهان دارد. این مکان زیبا یک مکان تفریجی گرردشگری و یک مجتمع خرید می باشد.

افرادی که در اطراف شهر تهران زندگی می کنند و دوست دارند تا صاحب آپارتمان شوند، می توانند چنین فرصت را از دست نداده و همین حالا با توجه به قدرت و بودجه ی مالی که در اختیار دارند، اقدامات مربوط به شهر جدید اندیشه را انجام دهند.

زندگی درور از شلوغی

زندگی به دور از شلوغی و ازدحام شهر بزرگ تهران و کرج را می توانید در این شهر جدید اندیشه برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا راجع به اهمیت خرید آپارتمان در اندیشه و بهترین زمان برای خرید توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

خرید آپارتمان در اندیشه

در ابتدا به دلیل تمایل مردم ساکن شهرهای شلوغ تهران و کرج برای سرمایه گذاری در این شهر اشاره کردیم.امروزه بسیاری از افراد ساکن در شهرهای تهران و کرج، به دنبال راهنمای خرید آپارتمان در اندیشه هستند.

تا از این طریق بتوانند صاحب مسکن شده و زندگی راحت تری را برای خود به ارمغان آورند. شما نیز بهتر است قبل از هرگونه اقدامی در خصوص خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه،اطلاعاتی اعم از مشخصات جغرافیایی ، فرصت های توسعه، قیمت آپارتمان های به دست آورید.

بخش های مختلف شهر اندیشه

شهر اندیشه از 6فاز تشکلیل شده است. همانطور که مشخص است اول و قدیمی ترین فاز آن ، فاز یک می باشد. اما نکته ای که لازم است ذکر شود نوع خانه ها در این شهر است. در این شهر انواع مختلفی از آپارتمان ها با متراژ های مختلف و همچنین خانه های ویلایی لوکسی نیز وجود دارد. که هرشخصی با هر سلیقه ای می تواند یک خانه برای خود انتخاب و خریداری کند. و شما می توانید با توجه به قدرت مالی خود در یکی از مناسب ترین فازها آن اقدام به خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه داشته باشید.

جالب است بدانید که متراژ مربوط به آپارتمان های موجود در این شهر بسیار متغیر بوده. و خریدارانی که قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارند.می توانند با توجه به تعداد اعضای خانواده ی خود، مناسب ترین آپارتمان را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایند.

اهمیت خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه

مزایا و موراد زیادی در این شهر وجود دارد که امروزه درخواست های مربوط به خرید آپارتمان در اندیشه افزایش یابد. در این بخش مهمترین پارامترها را برای خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه آشنا می کنیم.

موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب

امکان توسعه و پیشرفت بالا در سال های آینده

داشتن آپارتمان هایی با متراژهای مختلف

داشتن قیمت های بسیار مناسب و معقول با توجه به بودجه های مختلف

دسترسی راحت به اتوبان تهران و کرج

حال شما نیز می توانید با خیال راحت اقدام به خرید آپارتمان در این شهر داشته باشید.

بهترین فرصت سرمایه گذاری با خرید آپارتمان اندیشه

اگر شما نیز به دنبال یک سرمایه گذاری پرسود و یا دوری ازشلوغی هستید، خرید مسکن در این شهر را به شما توصیه می کنیم.جالب است بدانید که میزان درخواست ها برای خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه، در روزهای اخیر بسیار افزایش یافته است جهت اخذ مشاوره ی لازم نیز می توانید با مسئولان ما از همین وب سایت در تماس باشید.

خرید آپارتمان در اندیشه

خرید آپارتمان درشهر جدید اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه تضمین شده می باشد. اما همچنان باید در خرید دقت کنید. در خرید خانه باید به نکاتی فراتر از زیبایی و قیمت توجه داشت. در این مقاله به برخی از نکات مهم آن اشاره می شود.

در فصل تابستان بازار مسکن و بازدید از ملک تا حدودی به تکاپو می‌افتد. خریداران و مستاجرین جدید به صورت منظم برای بازدید از ملک مورد نظر خود به گوشه و کنار شهر سرک می‌کشند و تلاش می‌کنند تا سقف آینده خود را با اطمینان بیشتری انتخاب کنند.
یک انتخاب مناسب و رعایت قواعد خرید خانه می‌تواند باعث رضایت و آسایش خاطر بلند مدت شما شود و نادیده گرفتن این نکات هنگام بازدید ساختمان می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان شما را پشیمان کند. در ادامه بعضی از نکاتی که هنگام بازدید از ملک جهت خرید باید رعایت شود را با هم مرور می‌کنیم.

انتخاب محل موردنظر

مهم ترین نکته در هنگام خرید خانه این است که خانه یا ویلا مورد نظر در کدام بخش قرار دارد.در نظر داشتن این موارد می‌توانند در یک انتخاب هوشمندانه موثر باشند. پس از بررسی و انتخاب مکان موردنظر به سایر نکات زیر نیز توجه کنید.

در انتخاب محل زندگی خود مهم ترین نکات شامل کوچه، همسایه‌ها، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی،امکانات رفاهی ،عرض راه‌پله‌ها،وضعیت ایمنی ساختمان، پارکینگ و نورگیر بودن ملک می باشد.

 

انتخاب با دقت محله در اندیشه

فرقی نمی‌کند تا چه اندازه قرار است در خانه بمانید، در خانه را به روی خود قفل کنید و صبح تا شب‌تان را در همان چهار دیواری سپری کنید. محلی که شما خانه را در آن انتخاب می‌کنید، متصل کننده‌ی شما به جهان بیرون است.نباید اجازه دهید این ارتباط با دنیای واقعی مخدوش یا دچار مشکل شود.

خرید آپارتمان در اندیشه

باتوجه به گسترش شهرنشینی در شهرهای تهران و حومه و دوری مردم از شلوغی،فرصت سرمایه گذاری و سکونت در شهر جدید اندیشهافزایش یافت اشت. شهر جدید اندیشه با تنوع و ساختارهای زیبا ، متنوع و متفاوت می تواند انتخاب هر فردی باشد. در واقع تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد.

به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم ، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و … شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری در اندیشه تبدیل کرده است.

 

کدام فاز اندیشه برای خرید آپارتمان در بهتر است؟

برخی از فازهای اندیشه که تازه تأسیس هستند به دلیل کامل نبودن امکانات‌شان قیمت‌های کمی دارند. اما در فازهای قدیمی که امکانات بسیار کامل است مانند فاز ۱ قیمت خرید آپارتمان در اندیشه بسیار گران است. با این حال فازهای تازه تأسیس که قیمت پایین‌تر و امکانات ناقصی هم دارند می‌توانند گزینه‌های خوبی به حساب بیایند. چرا که آپارتمان در این فازها آینده‌ی بسیار خوبی با تکمیل امکانات آن‌ها دارد.

فضای سبز در شهر

از مهمترین و بهترین موارد که در شهر اندیشه به زیبایی آن جلوه بیشتری بخشیده است فضای سبز آن است. این مورد علاوه بر زیبایی شهر موجب آرامش و افزایش امکانات تفریحی شهر برای ساکنان شود.البته در برخی فازهای تازه تأسیس این فضای سبز هنوز کامل نشده است، اما می‌توانید به آینده امیدوار باشید.

دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی

دسترسی داشتن به ایستگاه های حمل و نقل عمومی یک مزیت برای ملک محسوب می شود.برای بسیاری از افراد، دسترسی به ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس‌های شهری و حتی مترو اهمیت بالایی دارد. این مساله حتی ممکن است برای کسانی که از وسایل حمل و نقل شخصی استفاده نمی‌کنند، یک ضرورت قلمداد شود.
بعضی از مواقع ممکن است کسانی که خودروی شخصی دارند نیز، به هر دلیلی از جمله ترافیک، ترجیح دهند که با تاکسی، مترو یا اتوبوس رفت و آمد کنند. در هر صورت این قابلیت دسترسی می‌تواند یک امتیاز به حساب آید. بنابراین دقت به این موضوع حین بازدید از ملک مورد نظر، خالی از فایده نیست.

درواقع می توان گفت شهر جدید اندیشه و تمامی فاز های آن نیز به گونه ای طراحی شده است. که دسترسی به وسایل حمل نقل عمومی برای تمامی مکان ها راحت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با مشاوران املاک کوو تماس بگیرید.

 

 

جدیدترین مقالات

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

جدیدترین املاک

001

فروش 500 متر ویلا در صباشهر، قاسم آباد

0006

فروش 930 متر باغ ویلا در شاهدشهر

001

فروش 1000 متر زمین در گیلان (فومن)

شاخص-2

فروش 1000 متر باغ ویلا