شماره های تماس

۰۲۱۶۵۶۲۶۵۲۴ و ۰۹۱۲۷۶۹۶۷۹۶

نشانی

تهران ، شهریار ، صباشهر، خیابان نیرو هوایی ، نبش ستاری۲

مناطق خنک و تابستانی در اطراف تهران

مناطق خنک و تابستانی در اطراف تهران

با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بازار پیک نیک های یک روزه در اطراف شهر نیز داغ میشود. مسافرت های کوتاه مدت همیشه شرایط خاصی را میطلبد چرا که خبری از رزرو هتل و مسافر خانه نیست و در اغلب موارد ، چادر های مسافرتی مورد استفاده قرار میگیرند. از این رو باید در انتخاب تفرجگاه دقت ویژه ای داشت و آب و هوای منطقه را در نظر گرفت. با ورود به فصل تابستان قصد داریم تا تعدادی از تفرجگاه های تابستانی و خنک اطرف تهران معرفی کنیم.

طالقان

این منطقه در شمال استان البرز ، 120 کیلومتری شمال غرب تهران واقع شده است. دشت های سرسبز، آبشار های زیبا ، چشمه های آب گرم متعدد و مناظر طبیعی فوق العاده و مملو از درختان تنومند و سر به فلک کشیده این منطقه را به تفرجگاهی فوق العاده تبدیل کرده است و در تابستان به دلیل آب و هوای خنک به شدت مورد استقبال ساکنان تهران و کرج قرار میگیرد.

هفت آبشار لفور

این جاذبه و منطقه توریستی در استان مازندران و در مسیر تهران به آمل و سپس به شیرگاه قرار دارد. جنگل های لفور، در روستای تیرکن، ناحیه جنگلی بسیار زیبا بوده . و آبشارهای آن به یکی از مناطق خنک اطراف تهران و جاذبه های پرطرفدار تبدیل شده است. در مسیری که اکثر تورهای طبیعت گردی می پیمایند، ۷ آبشار شمرده می شود که به آن ها هفت آبشار تیرکن نیز می گویند. برای رسیدن به این منطقه از تهران، حدود ۶ ساعت رانندگی خواهید داشت.

دریاچه ارواح

یکی دیگر از دریاچه هایی که مناظر بدیع و وهم انگیز را برای شما به نمایش می گذارد، دریاچه ارواح است. با پیاده روی در میان جنگل های پر از مه و سپس رسیدن به دریاچه ای که پر از شاخه و لاشه تنه درختان و مه است، انگار وارد دنیای مرموز افسانه ها شده اید. برای دیدن یکی از مناطق خنک اطراف تهران در استان مازندران، حدود ۷ ساعت به سمت کرج و سپس در جاده چالوس به سمت نوشهر و روستای ونوش رانندگی خواهید داشت. به دریاچه ارواح دریاچه ممرز نیز می گویند.

آبشار لت مال

لت یعنی سنگ و مال یعنی مالیده شدن و مالش. لت مال تمثیلی از مالیده شدن آب روی سنگ و سنگ‌ها است. این آبشار از سه آبشار کوچک و فرعی تشکیل شده که زیبایی خاصی را به وجود آورده‌اند. آبشار اول ۵ متر ارتفاع دارد و آبشار دوم کمی بلندتر است، اما آبشار سوم در واقع آبشار اصلی لت مال است که ۳۵ متر ارتفاع دارد و به صورت پله مانند به پایین می‌ریزد.این آبشار در روستای وردیج واقع شده است.

 

جدیدترین مقالات

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

جدیدترین مقالات

001

فروش 500 متر ویلا در صباشهر، قاسم آباد

0006

فروش 930 متر باغ ویلا در شاهدشهر

001

فروش 1000 متر زمین در گیلان (فومن)

شاخص-2

فروش 1000 متر باغ ویلا