شماره های تماس

۰۲۱۶۵۶۲۶۵۲۴ و ۰۹۱۲۷۶۹۶۷۹۶

نشانی

تهران ، شهریار ، صباشهر، خیابان نیرو هوایی ، نبش ستاری۲

فروش زمین مسکونی در شهریار

کد ملک :10003

قیمت : 3 میلیــارد تومان

یکی از بهترین و امن ترین سرمایه گذاری هایی که می توانیم انجام دهیم خرید زمین در شهریار و اطراف آن می باشد . چون هر روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم بنابراین خرید و فروش زمین و املاک جز سرمایه گذاری های رایج کشور ماست.

بسیاری از افراد به فکر سرمایه گذاری در بخش های مختلف مانند:دلار،اتومبیل،سکه هستند که گاهی با ضرر روبه رو می شوند،اما خرید زمین و ملک یکی از ایمن ترین راه های سرمایه گذاری است.خیلی از افراد که مایل به ریسک کردن نیستند به دنبال راه ایمن تری می گردند که با املاک کوو می توانند یک سرمایه گذاری ایمن داشته باشند.

املاک کوو سرمایه گذاری در شهریار که به نگین سرسبز غرب تهران معروف می باشد را به شما پیشنهاد می کند و با بهترین ملک و زمین و…در خدمت شماست همانطور که می دانید شهریار در 40 کیلو متری تهران قرار دارد و به خاطر باغ های که در این منطقه قرار دارد کمک کرده تا آب و هوای دلپذیری و بدون آلودگی داشته باشد.

امروزه این منطقه رونق پیدا کرده است ، انواع مختلف ویلا ها و خانه ها در این منطقه ساخته شده است ، در حالی که در گذشته بسیاری از مناطق آن فقط باغ و زمین بوده است.

به همین دلیل این شهرستان هر روز در حال افزایش رفا و پیشرفت است و ارزش ملک در آن رو به رشد می باشد. این امر باعث می شود که شما خریدی مطمئن داشته باشید. جهت سرمایه گذاری با مشاوران املاک کوو تماس بگیرید.

زمین مسکونی در شهریار آماده ساخت با مشخصات زیر:

کاربری مسکونی

20 تومان فیش واریزی شهرداری

سند تک برگ

قیمت 3 میـــلیارد

آماده ساخت

7.30 × 10

10 متر بر

آدرس: تهران ، شهریار ، خیابان ایثارگران ، به سمت نارنج

ماده 101 هم پرداخت شده

فروش زمین مسکونی در شهریار با مجوز شهرداری

 

امــکانات این ملـــک

مجوز شهرداری