شماره های تماس

۰۲۱۶۵۶۲۶۵۲۴ و ۰۹۱۲۷۶۹۶۷۹۶

نشانی

تهران ، شهریار ، صباشهر، خیابان نیرو هوایی ، نبش ستاری۲

خرید ویلا در شهریار صباشهر

شاخص

کد ملک :10001

قیمت : 5 میلیــارد تومان

خرید باغ ویلا در شهریار و اطراف آن:

خرید باغ ویلا در شهریار،امروزه بیشتر شهر های شلوع به ویژه تهران و البرز به دنبال جایی خوش آب و هوا و به دور از آلودگی هستند .

به همین دلیل برای خرید ملک استقبال چشم گیری از شهریار و اطراف آن داشته اند. شهرستان شهریار بهترین گزینه می باشد. این شهرستان زیبا و سرسبز به ویژه دارای آب و هوای بسیار عالی و مناطق سرسبز بسیاری می باشد.

همچنین منطقه ی شهریار از خوش آب و هواترین مناطقِ استان تهران است. از نظر جغرافیایی این منطقه در غرب استان تهران واقع شده و از دیرباز به خاطر وجود باغ های میوه، زبان زد خاص و عام بوده است.

اطلاعات این ملک:

باغ ویلاها دارای امکانات متفاوت و متنوعی هستند. باغ ویلا ها با متراژ ها و مساحت های متفاوت، با دارا بودن امکاناتی مانند بنا و ویلا های لوکس، استخر مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده اند.

این باغ ویلا لوکس دارای امکانات آب برق گاز، کف سرامیک، سرویس بهداشتی ، حمام ، 2 خواب ، موتور خانه ، فول امکانات ، دارای کابینت mdf و هود ، اسخر ،نور مخفی ، سرایداری ، چسب مسکونی ، و…از نظر موقعیت این ملک تا اتوبان تهران ساوه 10 دقیقه فاصله دارد. و از تهران تا ملک حدود 30 دقیقه می باشد.

برای اطلاع از کلیه ی ویژگی ها، امکانات، متراژها و قیمت های هر نوع باغ ویلا می توانید به بخش باغ ویلا مراجعه کرده و از کلیه ی آگهی های خرید و فروش باغ ویلا در مناطق امن و خوش آب و هوای شهریار، مطلع شوید.

با تماس و دریافت مشاوره و راهنمایی کارشناسان املاک کوو می توان بهترین و مناسب ترین باغ ویلا را در شهریار بخرید.

امــکانات این ملـــک

آب

بــرق

گــاز

1000 متر

2 خوابــه

مجوز شهرداری

کابینــت

ســرایداری

نـور مخفی

توالت فرنگی

کولر آبی

نزدیک محله مسکونی

پنجره PVC

درب ضدسرقت

پارکینــگ

آبگرمــکن

انبــاری

استخــر

150 متر بنا

باغچــه

کف سرامیک